9/12/10

Διερμηνεία στο Πρωτοδικείο




Μέσω μιας γνωστής μου και επειδή ξέρω τουρκικά με βρήκαν από το Πρωτοδικείο Πλημμελειοδικών Ηρακλείου και με κάλεσαν να εργαστώ ως διερμηνέας.
Έπρεπε να την είχα καταλάβει ότι υπήρχε λάκκος στη φάβα εξ αρχής μια και αρνούνταν με πείσμα από την περασμένη εβδομάδα να μου πουν το ακριβές ποσό που θα πληρωνόμουνα.
Ευτυχώς η υπόθεση ήταν καθαρά τυπική και τέλειωσε πολύ γρήγορα.
Αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία, η γραμματέας της ανακρίτριας μου έδωσε το παραπάνω έγγραφο για να πάω να πληρωθώ.
Ο κύριος που ήταν εκεί (αρκετά νευρικός), κοίταξε το χαρτί, υπογράμμισε με κίτρινο τα επίμαχα σημεία και μου είπε: "Λεφτά δεν υπάρχουν". "Ωραία", του λέω κι εγώ, "αλλά ποιο είναι το ποσό". Κοιτάζει σε ένα τοιχοκολλημένο χαρτί δίπλα του και μου λέει το απίστευτο: "11 ευρώ, χωρίς τις κρατήσεις. Έλα σ' ένα μήνα για να πάρεις 10 ευρώ, μέχρι τότε πρέπει να έχουν στείλει τα λεφτά".
Εγώ μένω κάγκελο και το μόνο που μπόρεσα να πω είναι: "Αν με ξαναδείτε, γράφτε μου"

2 σχόλια:

Ελληνικο Παρατηρητηριο των Συμφωνιων του Ελσινκι είπε...

παρακαλώ δες http://forum.atheia.gr/viewtopic.php?f=36&t=2487&p=51001#p50995

θελουμε πολυ να κανουμε την προσφυγη για το θρησκευμα

Ελληνικο Παρατηρητηριο των Συμφωνιων του Ελσινκι είπε...

και μετα

http://forum.atheia.gr/viewtopic.php?f=36&t=2487&p=51001#p50995